Personální aplikace, docházkové systémy, intranety

Personální aplikace, docházkové systémy a zaměstnanecké intranety představují moderní řešení pro správu lidských zdrojů a vytváření propojené pracovního prostředí. Tato služba umožňuje klientům efektivní správu personálních procesů, monitorování docházky a poskytuje zaměstnancům centrální místo pro komunikaci a sdílení informací.

Chci nezávaznou konzultaci
👥

Personální aplikace Speybl

Již hotové řešení pro moderní vedení HR agendy. Rychlá implementace, jednoduché rozhraní.
Více na www.speybl.com

Implementace docházkových systémů

Integrace moderních docházkových systémů pro sledování docházky a pracovní doby.

Tvorba zaměstnaneckých intranetů

Vývoj zaměstnaneckých intranetů pro centrální komunikaci a sdílení informací.

Digitální onboarding

Implementace digitálního onboardingu pro efektivní přípravu nových zaměstnanců.

Zaměstnanecké self-service portály a kiosky

Vývoj portálů pro zaměstnance umožňujících samostatné vyřizování administrativních úkolů.

Automatizace HR procesů

Implementace automatizace pro efektivní správu náboru, hodnocení a školení zaměstnanců.

E-learning a rozvoj zaměstnanců

Vytvoření e-learningových platforem pro rozvoj dovedností a znalostí zaměstnanců.

Vývoj personálních aplikací na míru

Návrh a vývoj personalizačních aplikací pro správu zaměstnanců a HR procesů.

Sledování výkonnosti

Vytvoření systémů pro sledování a hodnocení výkonnosti zaměstnanců.

Správa lidských zdrojů v cloudu

Implementace cloudových řešení pro efektivní a bezpečnou správu lidských zdrojů.

Benefity

Centralizovaná správa personálních procesů

Efektivní centralizovaná správa všech personálních procesů a úkolů.

Sledování docházky a pracovní doby

Moderní docházkové systémy pro přesné sledování docházky a pracovní doby.

Zlepšení interní komunikace

Vytvoření zaměstnaneckých intranetů pro zlepšení interní komunikace a sdílení informací.

Snížení administrativní zátěže

Zaměstnanecké self-service portály pro snížení administrativní zátěže HR oddělení.

Zvýšení produktivity zaměstnanců

Automatizace HR procesů pro zvýšení produktivity a efektivity zaměstnanců.

Transparentnost a sdílení informací

Sociální intranety pro zvýšení transparentnosti a sdílení informací ve firmě.

Personalizace a adaptabilita

Personalizované aplikace a intranety adaptované na potřeby konkrétní organizace.

Efektivní onboarding pro nové zaměstnance

Digitální onboarding pro efektivní a pohodlný příchod nových zaměstnanců.

Analytické nástroje pro HR

Nástroje pro analýzu zaměstnaneckého angažovanosti a výkonnosti.

Integrace s dalšími systémy

Integrace s CRM, ERP a dalšími systémy pro sjednocenou správu informací.

Flexibilita a škálovatelnost

Flexibilní a škálovatelná řešení přizpůsobená různým velikostem organizací.

Cloudová správa lidských zdrojů

Využívání výhod cloudových technologií pro bezpečnou správu lidských zdrojů.

Mám zájem o tuto službu.

Co říkají naši klienti?

Luděk Bártek

Luděk Bártek

Bártek Rozhlasy s.r.o.

"Na spolupráci se společností Inove s.r.o. a panem Kožušníkem především oceňujeme kvalitu provedení, rychlost a flexibilitu, které prokázali při řešení našich požadavků spojených s vývojem softwaru pro digitální úřední desky. Cena projektu byla z našeho pohledu také optimálně nastavená, nebyla přestřelená jako od jiných konkurenčních společností."

Martin Temlík

Martin Temlík

CYBEXPRESS s.r.o.

"Spolupráce na jedničku, požadavky uspokojeny v krátkém čase a příjemná komunikace jakoby nebyli ajťáci."

Daniel Havrlant

Daniel Havrlant

HRC Centrum s.r.o.

"Hledali jsme společnost, která by dokázala spojit naše interní aplikace, usnadnit nám naší práci, zlepšit administrativu o naše klienty, ulehčit práci naším zaměstnancům s evidenci skladu a zakázek. Společnými silami a nápady jsme vyvinuli systému pro správu rezervací termínů a správu objednávek za pomocí čarových kódu s napojením na sklady naších dodavatelů."

Robert Obšivač a Markéta Kaščáková

Robert Obšivač a Markéta Kaščáková

MimiBoss

"Spolupráce se společností Inove byla nejlepší možnou. Jsme velmi spokojeni s jejich prací a obzvláště si ceníme jejich přístupu. Během celého procesu spolupráce nám vždy poskytovali vynikající podporu. Co nás opravdu zaujalo, byl jejich profesionální přístup k našim potřebám. Vždy se věnovali našim otázkám a nedostatečným znalostem s naprostým porozuměním. Doporučujeme je každému, kdo potřebuje spolehlivého partnera pro vytváření webových aplikací."

Vybrané reference

Speybl

Speybl

Moderní nástroj pro kompletní a přehlednou správu zaměstnanců, docházky, majetku a dokumentů.
Zjistěte více
Back office a IT outsourcing pro delivery společnost

Back office a IT outsourcing pro delivery společnost

Snadné řízení přepravy. Zjednodušení správy klientských objednávek a plánování rozvozů.
Zjistěte více
Digitální úřední deska

Digitální úřední deska

Pro přiblížení k lidem. Zakázkový vývoj softwaru pro digitální úřední desku.
Zjistěte více
Digitalizace back-office investiční společnosti.

Digitalizace back-office investiční společnosti.

Jak se zbavit papírové agendy. Automatizace a digitalizace kancelářských činností.
Zjistěte více
Digitalizace interních procesů autoservisů

Digitalizace interních procesů autoservisů

Přehledný systém v objednávkách. Zakázkový vývoj softwaru pro správu objednávek autoservisu.
Zjistěte více
🤝

Hledáte spolehlivého
partnera pro váš projekt?

Napište nám a pojďme se nezávazně pobavit,
jak Vám můžeme pomoct.

Kontaktujte nás
Vaše soukromí je pro nás důležité
Tato stránka využívá cookies, které pomáhají nám a třetím stranám pamatovat si a zlepšovat váš zážitek z procházení této stránky. Kliknutím na tlačítko "Souhlasím" souhlasíte s použitím všech těchto cookies.
Podrobné nastavení