Back office a IT outsourcing pro delivery společnost

Snadné řízení přepravy. Zjednodušení správy klientských objednávek a plánování rozvozů.

Zjistit více
Back office a IT outsourcing pro delivery společnost

Představení projektu

Pro delivery společnost jsme zrealizovali back-office řešení, které výrazně zjednodušuje správu klientských objednávek, jejich synchronizaci z externích zdrojů, evidenci řidičů, plánování tras, historii rozvorů a podobnou agendu. Výsledkem digitalizace správy těchto segmentů je usnadnění provozu i komunikace se zákazníky a lepší přehled o konkrétních zakázkách. Požadavky zákazníků budou vyřízeny rychleji a bez lidských chyb.

Do aplikace mají přístup zákazníci, kteří zde zadávají své objednávky, sledují jejich stav, vidí historii apod. Dále řidiči, kteří zde nahrávají potřebné doklady nebo třeba mají přehled o svých jízdách. Aplikaci spravují členové back-office, kteří zde řídí a spravují vše potřebné a mají komplexní přehled o dění ve firmě.

Hlavní funkce:

  1. napojení na další aplikace přes API a importy dávkových souborů
  2. přístup pro řidiče za účelem nahrávání potřebných podkladů apod.
  3. zákaznický přístup pro zadávání objednávek a sledování stavu rozvozu
  4. zjednodušení procesu zpracování výplat řidičům

Hlavní benefity:

  1. snadnější komunikace se zákazníky
  2. efektivnější nábor nových řidičů
  3. online správa řidičů, vozů a dokladů
  4. digitální evidence a plánování rozvozů
  5. zajištění kompletního outsourcingu IT dle potřeb klienta

Chci také realizovat podobný projekt.

🤝

Hledáte spolehlivého
partnera pro váš projekt?

Napište nám a pojďme se nezávazně pobavit,
jak Vám můžeme pomoct.

Kontaktujte nás
Vaše soukromí je pro nás důležité
Tato stránka využívá cookies, které pomáhají nám a třetím stranám pamatovat si a zlepšovat váš zážitek z procházení této stránky. Kliknutím na tlačítko "Souhlasím" souhlasíte s použitím všech těchto cookies.
Podrobné nastavení