Snadné řízení přepravy. Zjednodušení správy klientských objednávek a plánování rozvozů.
Zjistit vícePro delivery společnost jsme zrealizovali back-office řešení, které výrazně zjednodušuje správu klientských objednávek, jejich synchronizaci z externích zdrojů, evidenci řidičů, plánování tras, historii rozvorů a podobnou agendu. Výsledkem digitalizace správy těchto segmentů je usnadnění provozu i komunikace se zákazníky a lepší přehled o konkrétních zakázkách. Požadavky zákazníků budou vyřízeny rychleji a bez lidských chyb.
Do aplikace mají přístup zákazníci, kteří zde zadávají své objednávky, sledují jejich stav, vidí historii apod. Dále řidiči, kteří zde nahrávají potřebné doklady nebo třeba mají přehled o svých jízdách. Aplikaci spravují členové back-office, kteří zde řídí a spravují vše potřebné a mají komplexní přehled o dění ve firmě.
Napište nám a pojďme se nezávazně pobavit,
jak Vám můžeme pomoct.